default search action
HMD - Praxis der Wirtschaftsinformatik, Band 221
Band 221, Oktober 2001
- Hans-Peter Fröschle, Michael Mörike:
Editorial. - Cartoon.
- Frederik Humpert:
Einwurf. - Hans-Peter Fröschle:
Customer Relationship Management. - Michael Bartz:
Umsatz steigern mit CRM und E-CRM. - Maximilian Teltzrow, Oliver Günther:
eCRM: Konzeption und Möglichkeiten zur Effizienzmessung. - Hajo Hippner, Stephan Martin, Klaus D. Wilde:
CRM-Systeme - Eine Marktübersicht. - Christian Behr:
Erfolgreiche Einführung von CRM in Unternehmen. - Frank Thomas Piller:
CRM durch Mass Customization - Wettbewerbsvorteile durch Mass Customization. - Thomas Puschmann, Rainer Alt:
Customer Relationship Management in der Pharmaindustrie. - Dirk Moosmayer, Sandra Gronover, Gerold Riempp:
Vorgehensmodell zur CRM-Einführung.
- Lutz J. Heinrich, Gustav Pomberger, Claudia Thonabauer:
Entwickeln von EB/EC-Strategien.
- Axel C. Schwickert, Peter Wendt:
Web-Logfile-Analyse.
manage site settings
To protect your privacy, all features that rely on external API calls from your browser are turned off by default. You need to opt-in for them to become active. All settings here will be stored as cookies with your web browser. For more information see our F.A.Q.